Office Word Text Transformatie

De vraag:

Beste vraaghetaanib

Ik zou graag letters in een cirkelvorm uitprinten, maar weet niet hoe ik dat moet doen. Kan ik dit met word en zo ja hoe moet ik dit doen? Of heb ik daar een speciaal programma voor nodig en waar is dat dan eventueel verkrijgbaar?

Ook letters die steeds kleiner worden en in een spiraalvorm staan, interesseren mij.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen

In word kan je letters in een cirkel plaatsen d.m.v. een wordart.

Dit doe je door naar invoegen te gaan, daar kan je dan klikken op wordart en dan kan je een soort wordart selecteren, die je dan invoegt.

Eens je je wordart ingevoegd hebt, voeg je tekst in

Eens dit in orde is klik je op teksteffecten en kies je voor transformeren. In de lijst die je nu krijgt kan je verschillende vormen kiezen o.a. in een cirkel of in golfjes.

 

Voorbeeld:

Geplaatst op 17 november 2011, in Software. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

